.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمایت دانشگاه آزاد از تیم وزنه برداری مازندران

رئیس هیئت وزنه برداری مازندران از حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از تیم وزنه برداری مازندران برای حضور در رقابتهای لیگ برتر کشور خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، عباس رحیمی با اشاره به اینکه مذکرات با دانشگاه آزاد برای پذیرفتن تیم داری ادامه دارد، اظهار داشت: تلاشها و مذاکرات این هیات برای متقاعد کردن مسئولان داشگاه آزاد اسلامی برای زیر پوشش بردن تیم مازندران در لیگ برتر همچنان ادامه دارد.

وی افزود: در مذاکرات اولیه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی موافقت خود را برای حمایت از تیم وزنه برداری مازندران تا سقف فقط 70 میلیون تومان اعلام کرده اند.

رحیمی با بیان اینکه بیشتر اسپانسرها از تیمهای حاضر در لیگ برتر هزینه های چند صد میلیون و حتی میلیارد تومانی اختصاص می دهند، تصریح کرد: با اختصاص این رقم بسیار کم هم نمی توان حتی با ملی پوشان مازندرانی در تیم استان در لیگ برتر قرار داد بست.

رئیس هیئت وزنه برداری مازندران با اشاره به اینکه این استان با داشتن شش وزنه بردار ملی پوش همچون "امید نائیج، محمد صالحی و بهادر مولایی ودیگران یک تیم پرمهره و کاملی است و توانایی قرارگرفتن در بالای سکو راهم دارد ابراز امیدواری کرد: با حمایت مسئولان دانشگاه آزاد و تربیت بدنی مازندران شرایط حضور در لیگ برتر باشگاههای کشور فراهم شود.

رحیمی تاکید کرد: حمایتهای بیشتر دانشگاه آزاد از تیم وزنه برداری مازندران در لیگ برتر به طور حتم بی نتیجه نخواهد ماند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر وزنه برداران جوان و با انگیزه استان با در خشش خود ثابت کردند که توانشان فراتر از مسابقات لیگ برتر و در حد واندازه های مسابقات آسیایی و جهانی است.

رئیس هیئت وزنه برداری مازندران پیشرفتهای خوب وزنه برداری استان در یک سال گذشته را چشمگیر خواند و گفت: هم اکنون مازندران با تلاش مثال زدنی وزنه برداران جوان و آینده دار تیم ملی بعد از سالها به جایگاه واقعی خود در وزنه برداری کشور رسیده است.

رحیمی راه اندازی لیگ برتر وزنه برداری باشگاههای مازندران را گام مهمی در شناسایی استعدادهای نهفته در این رشته ورزشی بیان و خاطرنشان کرد: در این رقابتها به منظور ایجاد انگیزه در میان وزنه برداران لیگ حدود 20 میلیون تومان پاداش به برترینها اهداء شد.

لیگ برتر وزنه برداری باشگاههای برتر کشور هشتم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان تیم های شرکت کننده قرعه کشی می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.38 seconds.